Vissza a szürke hétköznapokhoz!

Zsákomban a rákom. Napló a népszerű betegségről, saját szemüvegen át nézve.

Hivatalos Facebook oldal

15 perc hírnév - Médiatár

 

Házipatika interjú: klikk

 

Utolsó kommentek

  • Altezza: @ymel: Köszi, a létszámot tekintve asszem megvagyok. Épp tegnap írtam új eseményekről az oldal facebook lapján. (2021.10.16. 16:02) Szervusztok, pajtikák
  • ymel: Na mi ujsag? Jol vagy a vizsgalatok utan? Kicsit kerestem Kemeny Henrikrol anyagot, es feldobta a blogod. Remelem, elsz es virulsz. (2021.10.14. 17:46) Szervusztok, pajtikák
  • Le a spammerekkel: Az a hajráfradi nálam kiverte a biztosítékot. :D Bocs, fogalmam sincs, miről van szó, mobilos nézetben meg semmi más nem látszik, csak a poszt... (2018.09.30. 16:40) Nekrológ
  • Memento Mori: @Altezza: Hurrá! ;-) (2018.04.22. 19:54) Ránc
  • Altezza: @murray: Sorry, hogy nem valami tréfásabb bejegyzéssel kellett szembesülnöd. :-D Ha ez vigasztal, akkor (kipp-kopp), asszem letudtam a posztban szereplő depressziós, pánikrohamos dolgot. ;-) (2018.04.07. 19:58) Ránc
  • Utolsó 20

Facebook Activity Feed

Facebook Activity Feed

Bejegyzések

24. óra

2012.06.19. 16:30 :: Altezza

Elkezdődött a műtét előtti utolsó huszonnégy óra. Leszámítva, hogy ma még nem ettem, illetve, hogy délelőtt kicsit többet ültem a deszkán, ez is csak egy átlagos nap.

Itthoni semmittevés. Újabb igazolása annak, hogy mennyire nem tudom értelemmel megtölteni a napokat. Gyakorlatilag teljesen cselekvésmentes volt eddig a nap. A reggeli hashajtás kicsit csúszott, mivel 25 perccel azután ébredtem csak, hogy le kellett volna döntenem az egyébként eléggé vacak ízű nedűt. A februári tükrözés előtt egy más típusú szert itattak meg velem, az ennél jóval lassabban hatott. Annak is és ennek is az van a tájékoztatóján, hogy kb. fél óra alatt kezd el hatni. Nos, anno jó két óra telt el, most viszont igaz volt a leírás, mert fél óra múlva valóban elmélyedhettem a National Geographic e havi számában.
Az is különbség volt, hogy ezúttal semmilyen hasmenéses mellékhatás nem kísérte a dolgot. Nem görcsölt, nem morgott semmi.  Amit fönt beöntök, az lent kijön. És higgyék el, öntöm rendesen. Annyi folyadékot ittam délelőtt, hogy a veséim bárkaépítésbe kezdtek, látván, hogy ismét eljött a vízözön. Illetve jeges tea özön. És ennyi.
Olvasgatok, elmosogattam, illetve végső unalmamban elsétáltam a szelektív szeméttel. Persze csinálhattam volna értelmes dolgot is, mint pl. összeírni az összes jelszavamat, néhány fontosabb ember telefonszámát, vagy akár készíthettem volna egy videóüzenetet a családomnak. Magyarán tehettem volna valami olyat, ami kicsit több értékkel látja el a napomat.
De ahogy máskor sem, úgy most sem tettem. Lusta és könnyelmű vagyok, ez a helyzet.
A videóüzenettel meg az a bajom, hogy akárcsak a korábban beharangozott utolsó bejegyzés esetében, nem igazán jut eszembe, hogy miről is kellene beszélni benne. Időkorlát ugyan nincs, de nyilván mégsem vehetek fel egy egész estés videót. Illetve felvehetek, de tuti, hogy abból is kimaradna valami. Másrészről persze ott van az, hogy de legalább van valami. Nehéz ügy, amit könnyedén legyőzött a lustaságom.
Az említett utolsó bejegyzés sem annak indult eredetileg. Két hónapja úgy voltam vele, hogy írok egy kicsit másmilyen bejegyzést. Így is lett, de valahogy  nem éreztem kereknek, ezért nem publikáltam. Aztán a végét egy picit kiegészítettem, így lett belőle az, ami. Előre is elnézést érte.
Vannak benne persze hasznos dolgok is, mint pl. egyfajta dress code a temetésemre, de azért talán lehetne jobb is az írás, amely amúgy 2012.07.02. 12:00-ra van időzítve. Ez 12 nap ráhagyás a műtét időpontjához képest és ugye 7-10 napos bentlakást ígértek, magyarán, ha bentről nem is tudom leállítani, itthon elvileg lesz rá alkalmam.

Más!
Ma felhívtam a sebészetet, illetve a sebész asszisztensét, hogy pontosítsunk egy kicsit a holnapi menetrenden. A műtét elvileg 13:00 körül kezdődik majd és azt mondta, hogy 15:00 körül már lehet telefonon érdeklődni a sebésznél. Hogy én mikor leszek társalgási állapotban, azt nyilván nem lehet előre tudni, talán már késő délután, de ha az intenzíven kötök ki (erre is adnak esélyt), akkor talán csak másnap. Ez utóbbi dolog kissé aggaszt. Talán kissé jobban is.
Vészesen közeleg a "jó lenne már túl lenni rajta" érzés. De továbbra is csak számítok ennek a gondolatnak az érkezésére, mert most még mindig túl kifogástalanul vagyok ahhoz, hogy érzésre is indokolttá váljon a holnapi program.

Egyelőre azonban továbbra is nyugodtnak érzem magam. Nem is értem. Már-már apátia. Nem kezdtem el felvenni a világ összes vallását, abban bízva, hogy valamelyik istene mégis létezik, sőt, majd még jól meg is szán. Nem sírok tele egy halom zsebkendőt, nem hívogatok segélyvonalakat vagy ismerősöket. Semmi.
Már egészen az örvény középpontja felé járok, én meg ahelyett, hogy kapálóznék, felfeküdtem a víz felszínére és hagyom, hogy beszippantson az ismeretlen. Közben meg nézem az eget.
Nem hinném, hogy nem ismertem eddig magam jól, de néhány dolog azért elgondolkoztat, ha meg nem is lep a reakcióimmal kapcsolatban.

Írhatnék még itt naphosszat, vagy legalábbis a 24. óra végéig, de sok okosat talán már nem sikerülne. Persze lehet, hogy ezt eddig sem sikerült.
Mivel a blog szerkesztőfelülete nem túl android barát, elképzelhető, hogy bentről nem tudok majd bejegyzést írni. Ez esetben ezen poszt hozzászólás részében próbálok majd életjeleket adni magamról. A kórház közelében lakók meg a sikoltozásomból értesülnek majd hogylétem felől. Ha meg gyanúsan nagy lesz a csend, akkor legkésőbb 07.02-án befejeződik a blog.
Egy élmény volt.

15 komment

Címkék: énblog élet vicc pánik rák egészség hit vacsora műtét vastagbélrák végbélrák belezés Egészségügy

A bejegyzés trackback címe:

https://altezza.blog.hu/api/trackback/id/tr864598233

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Fruzsibogár 2012.06.19. 20:27:02

Szia, ma találtam rá a blogodra - amint látom éppen a műtéted előtti napon - és végigolvastam az összes eddigi bejegyzést. Csodálom a lelkierődet, tartásodat és humorodat, amivel ezt a helyzetet kezeled. Nagyon sok sikert kívánok a holnapi műtéthez, minden rendben lesz!

Altezza 2012.06.19. 20:35:12

@Fruzsibogár:
Jobb később, mint soha. :-)
A lelkierőm jelenleg fogyásnak indult, de talán nem fogy el teljesen holnapig.
Utána meg egy új fejezet indul.
Így vagy úgy...

Fruzsibogár 2012.06.19. 20:51:42

Kitartás a műtét előtti utolsó órákhoz, ez lelkileg nagyon nehéz rész, szerintem leginkább a bizonytalanság miatt. De nemsokára túl leszel rajta, aztán pedig várjuk az életjeleket itt!

sghu77_ 2012.06.19. 21:05:15

Hajrá! Ez a kis semmiség nem foghat ki rajtad... :-)

felmary 2012.06.20. 08:20:54

Jajjajjaj, úgy izgulok, bakker, pedig azt se tudom, ki vagy! :-)
Várom az életjeleket!

Csibész315 2012.06.20. 22:16:26

Szia!

Hatalmas kalappal!
Minden rendben lesz! Rendben kell lennie!!!
Én is úgy vagyok, mint felmary.. :)

Te nem adod magad könnyen, úgyhogy nem lesz baj!

Altezza 2012.06.21. 01:33:46

Kipp-kopp.
Megvagyok. Baromira fájt, fáj a műtét helye, plusz a fekvéstől a derekam. Sok infóval nem láttak el, mivel a sebésszel nem is találkoztam, telefont meg nem vette fel, pedig a páromnak azt mondták, hogy ő ad majd infót a műtét után. Szerintetek izgult?
Ami biztosnak látszik az az ideiglenes kivezetés. Ennek annyira ugye nem örülök, de ha nem vernek át és tényleg csak ideiglenes, akkor könnyebben beletörődöm majd.
Talán reggel pontosabbat tudok majd.

Köszönöm mindenkinek az izgulást!

felmary 2012.06.21. 09:26:50

Huhh, ha erőd van írni, akkor olyan nagy baj nem lehet! Éljen, pihenj sokat, kitartás!

Fruzsibogár 2012.06.21. 09:53:06

@Altezza: hurrá! Azért ezek jó hírek, az ideiglenes meg reméljük tényleg az lesz. Egyenlőre pihenj sokat, a nehezén túl vagy :)

Csibész315 2012.06.21. 14:48:39

Szuper!

Örülök, hogy már tudtál írni is, ez jót jelent!
Azért várom a további életjeleket is!
A humorod remélem a régi maradt. :)
Az ideiglenes érthető.. Ne aggódj, csak gyógyulgass szépen, és észre se veszed, már minden megy az eredeti útján! ;)

msadmin 2012.06.21. 15:28:45

Kitartás! Lazits menj egy kört a kocsiddal és foci. semmi más.
murray

Altezza 2012.06.22. 17:20:22

Még létezem. Ma már ettem is néhány falatot. A körülményekről legyen elég annyi, hogy az ebédnél fehérboros pohárba töltötték ki a vöröset, melynek a hőmérséklete sem volt megfelelő. Ennek tulajdonítom be, hogy a hajnali 5 órás(!) fürdetéskor elájultam. De délután már kétszer is eljutottam az ajtóig. Baromira fájnak a sebeim.

Fruzsibogár 2012.06.22. 19:56:04

Hajnali 5 órás fürdetéstől én műtét nélkül is elájulnék ;)Örülök, hogy van kedved viccelődni és jobban vagy

gizinyúl 2012.06.22. 23:16:19

Nagyon örülök, hogy túl vagy rajta! Kitartás!!! Fájdalomcsillapítót nem kaphatsz? Vagy nem kérsz? Én császár után megbolondultam volna Algopyrin nélkül. Szeretik a kórházakban az 5 órás fürdetési időpontot. A babákat is akkor vitték fürdetni. A vizitek miatt van ez, hogy még a reggeli is beleférjen. Persze, ettől még nem kellemes.

Altezza 2012.06.23. 20:46:53

Futok. Vagy valami ilyesmi. Bejegyzés elvileg lesz holnap.
süti beállítások módosítása