Vissza a szürke hétköznapokhoz!

Zsákomban a rákom. Napló a népszerű betegségről, saját szemüvegen át nézve.

Hivatalos Facebook oldal

15 perc hírnév - Médiatár

 

Házipatika interjú: klikk

 

Utolsó kommentek

  • Altezza: @ymel: Köszi, a létszámot tekintve asszem megvagyok. Épp tegnap írtam új eseményekről az oldal facebook lapján. (2021.10.16. 16:02) Szervusztok, pajtikák
  • ymel: Na mi ujsag? Jol vagy a vizsgalatok utan? Kicsit kerestem Kemeny Henrikrol anyagot, es feldobta a blogod. Remelem, elsz es virulsz. (2021.10.14. 17:46) Szervusztok, pajtikák
  • Le a spammerekkel: Az a hajráfradi nálam kiverte a biztosítékot. :D Bocs, fogalmam sincs, miről van szó, mobilos nézetben meg semmi más nem látszik, csak a poszt... (2018.09.30. 16:40) Nekrológ
  • Memento Mori: @Altezza: Hurrá! ;-) (2018.04.22. 19:54) Ránc
  • Altezza: @murray: Sorry, hogy nem valami tréfásabb bejegyzéssel kellett szembesülnöd. :-D Ha ez vigasztal, akkor (kipp-kopp), asszem letudtam a posztban szereplő depressziós, pánikrohamos dolgot. ;-) (2018.04.07. 19:58) Ránc
  • Utolsó 20

Facebook Activity Feed

Facebook Activity Feed

Bejegyzések

Az éjjeli bagoly

2013.08.19. 03:24 :: Altezza

Vannak emberek, akik inkább éjszaka érzik magukat elemükben, őket szokták a fenti jelzővel illetni. Nos, azt hiszem, hogy én is inkább közéjük tartozom, hiszen gyakran vagyok fent sokáig, akár munkanapokon is.

Ennek persze az az ára, hogy reggelente nem mindig pattanok ki az első kakasszóra. Pedig volt időszak, amikor a munkám miatt olyan korán kellett kelnem, hogy én keltettem a kakast. Sőt, amíg a vállalati autóm dízel volt, addig szerintem a szomszédokat is. Teljesen hétköznapinak volt ugyanis mondható, hogy reggel hatkor már 150-200 km-re voltam az ágyamtól. Akkoriban persze nem is nagyon voltam ébren este 10 után. Mára azonban megváltozott a helyzet.
Persze ez az éjszakázás nem feltétlenül csak olyankor történik, mikor leköt egy izgalmas film, vagy valami érdekes olvasnivaló. Az ételek is remek elfoglaltságot tudnak nyújtani, és itt most nem valamiféle éjszakai nassolásra kell gondolni. Sőt! A éjszakai őrséget ugyanis egyetlen őrhelyen töltöm és ez még véletlenül sem a spájz. Rutinos olvasóim már kitalálhatták, hogy ismét a wc vendégszeretetét élvezhetem az éjjel. Igen, ezen sorok is ott íródnak.

cartoon_owl.jpg
  Ezúttal nem valami házhoz szállítós étterem kétes higiéniájú étele volt a ludas, hanem a nem megfelelően összeállított menüsor. Az én megcsonkított, már-már viharvertnek is mondható emésztőcsatornám ugyanis eléggé zokon vesz minden kilengést. Amit persze én is tudok, de miért pont én ne lehetnék hülye? Nyilvánvaló, hogy már az ebédnél sejtettem, hogy az ecetes, lila hagymás paradicsomsaláta még csak-csak elmegy köretnek, de ahhoz nem feltétlenül szerencsés dolog olyan brownie-t választani desszertként, amelyet egy gombóc vanília fagylalt díszít. Pláne nem két gombóc. Ehhez jött még hozzá az a hóbortom, hogy sört ittam úgy két órával az ebéd után. Alkoholt is ritkán iszok, a sör meg ugye annak csak egy fajtája, de el kell ismernem, hogy úgy havonta egyszer rám tör az vágy, hogy elbódítson három deci sör. Más kérdés, hogy ez a bódultság maximum úgy húsz percig tart, de hát semmi sem lehet tökéletes. Nyilvánvaló, hogy nem az alkoholizmus a legnagyobb veszély, ami rám leselkedik.

Akárhogy is, a fenti összetevők ismét biztosították, hogy ne a párnám amortizációjával töltsem az éjszakát. Öröm az ürömben, hogy ismét bizonyítást nyert, miszerint a precizitásom valóban belülről fakad, hiszen a problémás ételek minden esetben hat órával az elfogyasztásuk után próbálnak más kalandok után nézni. Így volt ez ma is. Elképzelhető, hogy gyerekkoromban lenyeltem egy svájci órát, ami átvette a belsőm irányítását. Simán lehet, hogy nekem nem biológia órám van, hanem egy Doxám. Mégiscsak a belső értékek a fontosak.

Az éjszakai ébrenléteimnek van egy olyan sajátossága is, hogy általában ilyenkor kreatívabb is vagyok. Valahogy nálam ez a fáradság mellékhatása. Gyakran szoktam ilyenkorra hagyni némely munkámat, mert az a tapasztalatom, hogy mind minőségben, mind pedig kivitelezési időben jobb eredményt hozok. Ez a kreativitás most rám is fér, mivel a sok ücsörgés komoly egészségügyi veszélyeket rejt magában, elég, ha csak a mélyvénás trombózist említem. Ezt kiküszöbölendő azt jutott az eszembe, hogy az oly divatos aerobic, zumba és nippon zengo tréningek után ideje lenne kifejleszteni valami trón-tornát is, hogy ne gémberedjen úgy el az érintett személy az illemhelyiség ölelésében. A gond az, hogy mindezt egy lakótelepi mellékhelyiségben kéne kifejleszteni, ami azonban annyira kicsi, hogy ide még egy hasmenés esetén sem szabad futva érkezni, mert egyszerűen nincs elég hely megállni, az meg mégsem jó dolog, hogy koppanunk a szembe lévő falon, majd elájulunk. Ezen az alapterületen még egy egyszerű vállkörzést sem lehet kivitelezni anélkül, hogy ne horzsolnánk le a könyökünket a fallal. A szemöldökemelgetés vagy a lábujjmozgatás pedig nem igazán van hatással a keringésünkre. A feladat tehát adott, de egyelőre még nincs meg a megoldás. Javaslatokat persze szívesen fogadok.

Sokan néznek fel az égre aggódva, ha esetleg madarak repkednek a fejük fölött. Mindenki tudja, hogy milyen kellemetlen helyzetet tud okozni például egy galamb a kabátunkkal. Ennek megfelelően mindenkit arra kérek, hogy legyen nagyon óvatos, főleg ha éjjeli baglyot lát. Ki tudja, lehet, hogy én vagyok az...


kép:http://nursecoachonline.com

2 komment

Címkék: énblog élet vicc rák egészség bagoly wc vastagbélrák végbélrák Egészségügy

A bejegyzés trackback címe:

https://altezza.blog.hu/api/trackback/id/tr915466501

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

_panni_ 2013.08.19. 07:57:55

A "hajnali kakaszó" egy komoly elszólás, de remélem, azért arra tényleg kipattansz :-))

Altezza 2013.08.19. 08:30:01

@_panni_:
Javítva. Köszi.
Csöppet álmos voltam már. :-)
süti beállítások módosítása