Vissza a szürke hétköznapokhoz!

Zsákomban a rákom. Napló a népszerű betegségről, saját szemüvegen át nézve.

Hivatalos Facebook oldal

15 perc hírnév - Médiatár

 

Házipatika interjú: klikk

 

Utolsó kommentek

  • Altezza: @ymel: Köszi, a létszámot tekintve asszem megvagyok. Épp tegnap írtam új eseményekről az oldal facebook lapján. (2021.10.16. 16:02) Szervusztok, pajtikák
  • ymel: Na mi ujsag? Jol vagy a vizsgalatok utan? Kicsit kerestem Kemeny Henrikrol anyagot, es feldobta a blogod. Remelem, elsz es virulsz. (2021.10.14. 17:46) Szervusztok, pajtikák
  • Le a spammerekkel: Az a hajráfradi nálam kiverte a biztosítékot. :D Bocs, fogalmam sincs, miről van szó, mobilos nézetben meg semmi más nem látszik, csak a poszt... (2018.09.30. 16:40) Nekrológ
  • Memento Mori: @Altezza: Hurrá! ;-) (2018.04.22. 19:54) Ránc
  • Altezza: @murray: Sorry, hogy nem valami tréfásabb bejegyzéssel kellett szembesülnöd. :-D Ha ez vigasztal, akkor (kipp-kopp), asszem letudtam a posztban szereplő depressziós, pánikrohamos dolgot. ;-) (2018.04.07. 19:58) Ránc
  • Utolsó 20

Facebook Activity Feed

Facebook Activity Feed

Bejegyzések

Csorba bögre

2014.01.28. 18:43 :: Altezza

Múlt szerdán voltam az aktuális negyedéves kontrollok első felén, mely állt egy hasi ultrahangból, vérvételből és egy mellkasröntgenből. Az onkológussal péntekre van randi egyeztetve, de természetesen én már ma érdeklődtem az eredmények miatt, hogy végre kissé megnyugodhassak. Nem sikerült.

A bloghoz tartozó facebook oldalon még a vizsgálat napján beszámoltam az ultrahang eredményéről, mivel az volt az egyetlen olyan vizsgálat, amelynek rögtön volt eredménye. Már az sem volt minden megjegyzéstől mentes, mert ott egy vese üregrendszeri tágulatról tettek említést, ami mondjuk akármi is lehet. Ennél fogva még akkor felhívtam az onkológust, aki nem aggódott miatta. Ezt a nyugalmat próbáltam volna tovább erősíteni a mai érdeklődéssel, ami mondjuk úgy, hogy felemásra sikerült. A vérkép rendben van, de a tüdőn látott valami árnyékot, foltot, akármit az azt kiértékelő orvos, így ismét el kell mennem egy röntgenre. Mondanom sem kell, ezúttal nem az újabb sugárnyelés miatt lettem feszült. Az onkológus nagyon győzködött, hogy egészen biztos benne, hogy nincs ott semmi, nem is CT-re küld, szerinte egy ér vagy ilyesmi ad árnyékot (manó?), úgyhogy ne aggódjak. Lehet tippelni, hogy aggódok-e?

bögre.jpgkép: futureexpat.com

Nagyjából a telefonálás pillanatában törtem apró darabokra. Teljesen negatív eredmények mellett is kezdek becsavarodni, de így, hogy ilyen extra köröket futtatnak velem már csak egy lépés választ el attól, hogy vegyek egy repülőjegyet Coloradóba, ahol a közelmúltban legalizálták a marihuánát. Állítólag attól vidámabb lesz az ember. Ilyen jellegű tapasztalatom nincs, mivel hagyományos cigarettát sem szívtam, nem, hogy tuningoltat, de hátha van benne valami. A lényeg, hogy jól jönne valami, ami képes egy kicsit kiragadni ebből a mókuskerékből. Elfáradtam.

És ez a fáradtság az, ami még nehezebbé teszi a napjaimat. Egyszerűen most nem érzem úgy, hogy neki tudnék futni egy újabb ráktúrának. Egyszer kipróbáltam, érdekes volt, de lenne jobb dolgom is. Szeretnék azzal, azokkal foglalkozni. Ehhez első körben tisztázni kellene azt a röntgenfelvételt, szó szerint és átvitt értelemben is. Erre azonban még úgy egy hetet várnom kell, hiszen amint azt említettem, pénteken megyek majd az onkológushoz, így időpontot is csak akkor kapok majd. Addig marad a pánik. Hiába érzem magam amúgy rendben. Nyárhoz képest híztam, járok focizni, nem érzem magam fáradtabbnak vagy ilyesmi. Az elmúlt cirka egy hónapban még WC-re járkálás is egészen emberi méreteket öltött. De ez nem jelent semmi. Az első diagnózis előtt pontosan ilyen makk egészségesnek éreztem magam. Garancia itt nincs semmire.

Nagyjából úgy érzem magam, mint egy már amúgy is csorba bögre, amit ismét lelöktek az asztalról: zuhanok és reménykedem, hogy elkap valaki. Vagy legalább puhára esek.

12 komment

Címkék: élet pánik rák egészség kontroll tüdő vastagbélrák letargia végbélrák Egészségügy mellkasröntgen

A bejegyzés trackback címe:

https://altezza.blog.hu/api/trackback/id/tr165786878

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Jucc73 2014.01.28. 18:53:33

Valeriana Relax!!! És agykontroll!!! Hajrá!

NYulacs 2014.01.28. 19:07:08

Mit lehet ilyenkor mondani? Veled szorítok!

anna_over_the_moon 2014.01.28. 19:26:37

Nem tudom minek mennél Coloradoig amikor Hollandiában is legális a fű, de szerintem a sarkon is gond nélkül vehetsz, ha arra adnád a fejed.
Nyilvános a blog Így nem mesélhetek bővebben, de szerintem a tudatmódosításhoz egyáltalán nem mindegy, hogy milyen állapotban vagy. Magyarul: ha rossz a kedved akkor a fűtől nem lesz jobb. Csak fásultabb leszel.
Foglalkozz hétköznapi dolgokkal. Vagy különleges dolgokkal. Vagy foglalkozz a szeretteiddel. Menjetek el moziba. Van most pár jó rajzfilm. Mindegy mivel, csak egy kicsit ne magadon gondolkodj.
És persze drukkolok hogy csak az acélos mellizmod árnyéka legyen az a paca.

Altezza 2014.01.28. 19:55:38

@anna_over_the_moon:

A mellizomtól nem félek...
Hétköznapi dolgokkal meg nem tudok foglalkozni, mert ez jár a fejemben. ;-)

Altezza 2014.01.28. 19:57:07

@NYulacs:
Köszi. Később lehet, hogy elkérem a tüdőd. Szóval már csak emiatt is drukkolj, hogy valóban ne legyen ott semmi. ;-)

Altezza 2014.01.28. 19:57:40

@Jucc73:
Ahhoz agy is kellene...

NYulacs 2014.01.28. 20:44:04

@Altezza: A felét oda tudom adni, a másik felét megtartanám :)

doktorötker 2014.01.29. 15:11:40

ismerem ezt az érzést...nagyon drukkolok neked...

Altezza 2014.01.29. 23:04:20

@doktorötker:
Köszönöm!

Én közben elértem az őrület határát.

Jucc73 2014.01.30. 00:07:36

Hidd el, én is jártam az őrület határán, nekem is ezt a kettőt javasolták, és segítettek. Először a Valerianat próbáltam, és sokkal jobb lett. Az agykontroll meg hab a tortán :) Úúúúgy segítenék...

Altezza 2014.01.30. 17:03:25

@Jucc73:
Első körben remélem, hogy minden rendben lesz a lelettel és akkor magától is elmúlik ez a remek hangulat.
;-)

Jucc73 2014.01.30. 17:13:47

@Altezza: persze, hogy minden rendben lesz :)
De aztán negyedévenként újra ezt fogod átélni? Az a baj ezzel a rohadék pánikkal, hogy egyre többször képes rátörni az emberre, erősödni is képes, és tüneteket is produkál.
Csak megsúgom, hogy az agykontroll gyógyításra is képes.
süti beállítások módosítása