Vissza a szürke hétköznapokhoz!

Zsákomban a rákom. Napló a népszerű betegségről, saját szemüvegen át nézve.

Hivatalos Facebook oldal

15 perc hírnév - Médiatár

 

Házipatika interjú: klikk

 

Utolsó kommentek

  • Altezza: @ymel: Köszi, a létszámot tekintve asszem megvagyok. Épp tegnap írtam új eseményekről az oldal facebook lapján. (2021.10.16. 16:02) Szervusztok, pajtikák
  • ymel: Na mi ujsag? Jol vagy a vizsgalatok utan? Kicsit kerestem Kemeny Henrikrol anyagot, es feldobta a blogod. Remelem, elsz es virulsz. (2021.10.14. 17:46) Szervusztok, pajtikák
  • Le a spammerekkel: Az a hajráfradi nálam kiverte a biztosítékot. :D Bocs, fogalmam sincs, miről van szó, mobilos nézetben meg semmi más nem látszik, csak a poszt... (2018.09.30. 16:40) Nekrológ
  • Memento Mori: @Altezza: Hurrá! ;-) (2018.04.22. 19:54) Ránc
  • Altezza: @murray: Sorry, hogy nem valami tréfásabb bejegyzéssel kellett szembesülnöd. :-D Ha ez vigasztal, akkor (kipp-kopp), asszem letudtam a posztban szereplő depressziós, pánikrohamos dolgot. ;-) (2018.04.07. 19:58) Ránc
  • Utolsó 20

Facebook Activity Feed

Facebook Activity Feed

Bejegyzések

Átlagos nap

2014.02.05. 15:20 :: Altezza

Újabb átlagos napon vagyok túl: tegnap sem mondták, hogy rákos vagyok. Életem eddig eltelt 14278 napjából ilyet csak egyszer mondtak, annak pedig 9 nap híján már 2 éve. Egy rossz napja pedig mindenkinek lehet.

A tegnapi szerencsére nem ilyen volt. Korán kezdtem a napot, hiszen elvártak egy ismételt mellkas átvilágításra, tisztázandó azt a bizonyos árnyéknak látszó árnyékot, melyről az előző bejegyzésemben írtam. Nos, ahogy az ismert mondás is tartja, ki korán kel, sugarat nyel, s mivel én voltam az első a sorban, nem csak a nap első sugarai tűztek rám először. Így viszont kevesebbet kellett izgulnom az eredmény miatt. A vizsgálatot egyébként ugyanaz a doktornő végezte, aki a hasi ultrahangot is, így egy jövőbeni álláskeresés esetén simán tudom referenciaként használni őt, hiszen alig van valaki rajta kívül, aki jobban ismeri a belső értékeimet. Neki egyébként csak akkor esett le, hogy már találkoztunk, mikor ugyanazon a pánikolós hangon érdeklődtem a belsőm megfelelő megjelenéséről, mint az említett ultrahangon. A felismerés mosolyt csalt az arcára. Mindig is tudtam, hogy szórakoztató ember vagyok. Ha minden jól megy, akkor még lesz időm másokat is szórakoztatni, még ha nem is olyan szinten, hogy megéljek belőle. Bár ki tudja, egyszer lehet, hogy azt is ki kellene próbálnom.

Dryloundry.jpgkép:natgeofound

Egyelőre megpróbálom szintre hozni magam a megszokott, átlagos napokhoz. Az elmúlt egy hét izgulása eléggé megviselt. Hiába derült ki tegnap, hogy csak árnyékra vetődtek, az odáig tartó zuhanás közben azért nem voltam benne biztos, hogy az árnyékról nem derül-e majd ki, hogy baljós. Valahogy most jobban megérintett az, amitől amúgy is mindig félek, azaz a rákvisszatérés. Az ezen való elmélkedés pedig arról is biztosított, hogy nem lennék rá alkalmas. A testem és a lelkem jelenleg maximum egy fodrász okozta változást képes elviselni. Így aztán igyekeztem minden egyes hétköznapi tevékenységemet arra használni, hogy meggyőzzem magam: nincs semmi bajom. Ami amúgy tényleg így is volt, legalábbis érzésre. Igaz, általában sejtszinten nem érzi magát az ember, ellenben nekem olyan szintre sikerült fejlesztenem a folyamatos önvizsgálatot, hogy gyakorlatilag azt is érzem, ahogy nő a szakállam. Bizonyítékokat kerestem tehát és a végsőt talán a hétfő esti foci hozta meg. Próbáltak már úgy sportolni, hogy közben minden mozdulatuk és lélegzetvételük arra szolgált, hogy önmagukat győzködjék? Gyakorlatilag velem ez történt. Rosszabb voltam, mint egy pap vagy egy MLM ügynök, aki a semmit is képes valaminek beállítani. A mezen tévesen Misi szerepelt az Önigazoló helyett. A lényeg persze az volt, hogy sokat futottam, ami nem csak, hogy jól esett, de el se fáradtam. Ahogy tavaly november óta, most is amolyan kirobbanó fajta erőben éreztem magam. Annyira magával ragadott a dolog, hogy még az átvilágításra várva a folyosón is le-fel járkáltam, közben pedig képzeletben labdát vezettem.

Most, hogy az utolsó kétkedőt is sikerült meggyőznöm arról, hogy nincs ki a négy kerekem, lassan be is fejezhetem az írást. Sok írnivalóm amúgy sincs. Tudják: a mai is csak egy átlagos nap...

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://altezza.blog.hu/api/trackback/id/tr455800098

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

NYulacs 2014.02.11. 12:04:44

You rock!!!
A fodrásszal pedig óvatosan, az ilyen labilis lelkiállapotban meghozott, impulzív jellegű frizuraváltási döntéseket már másnap reggel, az első tükörbe vetett pillantáskor meg lehet bánni, pláne, ha vörös göndör loboncra váltasz!!!!
:)))

Altezza 2014.02.11. 18:06:59

@NYulacs:

Most rövid barna, de lehet, hogy szőke hosszúra váltok. Egy próbát megér.

murray 2014.02.24. 20:53:27

kitartás Misi. én is ma voltam tűdőszűrön és hazajöttem és valaki hívott egy vonalas számról (nem tudtam felvenni) és lehet hogy onnan hívtak hogy...jól be vagyok sz..va.:-(

Altezza 2014.02.25. 13:48:25

@murray:
Nyugi, simán lehet, hogy a NAV-tól hívtak az adód miatt. ;-)
süti beállítások módosítása