Vissza a szürke hétköznapokhoz!

Zsákomban a rákom. Napló a népszerű betegségről, saját szemüvegen át nézve.

Hivatalos Facebook oldal

15 perc hírnév - Médiatár

 

Házipatika interjú: klikk

 

Utolsó kommentek

  • Altezza: @ymel: Köszi, a létszámot tekintve asszem megvagyok. Épp tegnap írtam új eseményekről az oldal facebook lapján. (2021.10.16. 16:02) Szervusztok, pajtikák
  • ymel: Na mi ujsag? Jol vagy a vizsgalatok utan? Kicsit kerestem Kemeny Henrikrol anyagot, es feldobta a blogod. Remelem, elsz es virulsz. (2021.10.14. 17:46) Szervusztok, pajtikák
  • Le a spammerekkel: Az a hajráfradi nálam kiverte a biztosítékot. :D Bocs, fogalmam sincs, miről van szó, mobilos nézetben meg semmi más nem látszik, csak a poszt... (2018.09.30. 16:40) Nekrológ
  • Memento Mori: @Altezza: Hurrá! ;-) (2018.04.22. 19:54) Ránc
  • Altezza: @murray: Sorry, hogy nem valami tréfásabb bejegyzéssel kellett szembesülnöd. :-D Ha ez vigasztal, akkor (kipp-kopp), asszem letudtam a posztban szereplő depressziós, pánikrohamos dolgot. ;-) (2018.04.07. 19:58) Ránc
  • Utolsó 20

Facebook Activity Feed

Facebook Activity Feed

Bejegyzések

A bakter

2014.08.27. 22:15 :: Altezza

Megvolt a mai tükrözés: jöhet az élménybeszámoló. Ritkán írok egy nap kétszer is bejegyzést, de gondoltam addig írok, amíg viszonylag friss az emlék. Mondjuk olyan könnyen nem fogom elfelejteni.

A mai behatolásra 11:00-ra voltam hivatalos és három perccel korábban meg is érkeztem, viszonylag hamar letudtam a bejelentkezést, így igazán optimistán vágtattam a megfelelő rendelő elé. A lendület kitartani látszott, hiszen hamar kijött egy nővér és felmarkolta a testemről szóló szervizkönyvet, benne az eddigi garanciális és fizetős javítások leírásával. Pár perccel később már én kaptam papírokat, melyben nyilatkoznom kellett, hogy belegyezem mindenbe, és ha nem, akkor is. Majd megkezdődött a várakozás. Bő egy óra után megkértem az egyik várakozót, hogy amennyiben mégis igény támadna rám, akkor jelezze a nővérnek, hogy nem jobb program után eredtem, csak dobálok még egy kis pénzt a parkolóórába, mert balga módon nem gondoltam, hogy egy pletykával együtt 15 perces vizsgálatra nem lesz elég bő egy óra várakozással együtt. Miután tovább gyarapítottam fővárosunk vagy valaki más vagyonát, ismét elfoglaltam a helyem a váróban, ahol mondanom sem kell, senki sem keresett. Fél egykor mutatkozott először rám igény, de ekkor is csak azt közölték, hogy már csak 15-20 percet kell várnom, amíg elkészül az "eszköz". Gondolom akkor faragták. Az mondjuk gyanús volt, hogy pácienst se be-, se kimenni nem láttam, de az is lehet, hogy az ablakon át távozott. Szóval akár az "eszköz" készítésével is bíbelődhettek. Furcsa hangok jöttek is az ajtó túloldaláról, amik nem nagyon nyugtattak meg, mert a hang alapján az "eszköz" mérete egyértelműen nem állt arányban az általam felkínálni kívánt nyílás méretével.

Várakozás közben szokás szerint a különféle feliratokat tanulmányoztam az ajtókon, falakon. Nem várt élmény fogadott: utazási ajánlat. Irány Itália! Nem tudom, hogy mennyire gyakori az, hogy egészségügyi intézményekben hirdet valamely ország turisztikai hivatala, de itt valamiért potens ügyfeleket sejtett Olaszország. Igaz, ami igaz, a várakozási időbe belefért volna egy egyhetes Lido di Jesolo-i túra.

IMAG2519.jpg

A tengerparti álmokat egy nővér szakította félbe, miután 13:00 előtt valamivel közölte: jöhetek! Az események innentől felgyorsultak. Elrejtettek egy függöny mögött, ahol zoknira vetkőztettek, majd kaptam egy 35 évvel ezelőtt divatosnak, ám még ma is nőinek számító hálóinget, majd betipegtem a műterembe. Próbáltam érdeklődni, hogy mire ez a felhajtás, mert igazából én egy konzultációra jöttem, esetleges gyors végbéltükrözéssel egybekötve, amihez sosem szokott ilyen fokú előkészület párosodni, de Ők csak nyugtattak. Azt is próbáltam előjelezni, hogy a tükrözést meg szokta előzni némi hashajtás is, elkerülendő a szembejövő forgalmat, de ezen irányú aggodalmaimat is lesöpörték. Hiba volt. Elhelyezkedtem tehát a terepasztalon, majd kezdetét vette a vonatozás. Bejött a bakter, aki inkább volt 70, mintsem 60, de úgy voltam vele, ha nem remeg a keze, akkor jöjjön. Elindultak az alagútba ahol igen hamar kiderült, hogy bizony tényleg jön a vonat. De nem ám arra a falvakat összekötő egykocsis piros Bzmot vonatra kell gondolni, hanem egy, az amerikai filmekből ismert több száz tehervagonos szerelvényt kell elképzelni bazi nagy dízelmozdonnyal az elején. A bakter és segítője próbálkoztak némi kameramosással, levegőbefújással, de ezzel csak gördülékenyebbé, majd irányíthatatlanná tették a szerelvényt. Jött a vonatszerencsétlenség. Én meg nem tudtam, hogy most rajtuk röhögjek vagy inkább szomorkodjak azért mert nyilvánvalóan hiába jöttem: az égvilágon semmit sem láttak.

railroad.jpg

Miután vállalhatóvá tették a terepet, azzal engedtek útra, hogy leletet nem adnak, hiszen nincs miről, de majd menjek vissza valamikor máskor. Amennyiben pedig szeretnék elmenni mosdóba, akkor pedig menjek bátran. Így is tettem: se lámpa, se ablak. Gondolták sötét lyukhoz sötét lyuk dukál. Sikerült cirka két órát eltöltenem a semmiért, arról nem is beszélve, hogy egész délelőtt nem ettem, nem ittam, hogy ne sürgessem az említett vonatot. Annyi haszna volt a dolognak, hogy az élmények hatására úgy döntöttem, hogy nincs semmi bajom. És most tényleg így is gondolom.

8 komment

Címkék: énblog élet vicc rák egészség wc vastagbélrák kolonoszkópia végbélrák Egészségügy

A bejegyzés trackback címe:

https://altezza.blog.hu/api/trackback/id/tr606642965

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gabi59 2014.08.27. 23:52:49

Szia Misi! Kicsit szégyellem magam, de vonyítva nevettem írásodon. Ezt a műintézményt próbáld nagy ívben elkerülni. Az ifjú (70 éves) bakterünknek, lehet, hogy ez volt az első ilyen irányú beavatkozása, tekintettel, hogy az előzetes óvintézkedéseket elmulasztotta. Gondolom, hogy ez a felelőtlen, pancser társulat valamelyik állami intézményben ténykedik... Sajnálatos.

Altezza 2014.08.28. 09:24:55

@Gabi59:
Igazán nincs miért szégyenkezned, sokszor írtam már, hogy nyugodtan lehet nevetni. Nincs abban semmi rossz. ;-)

Kyria 2014.08.28. 12:09:15

Tükrözés előzetes béltisztítás nélkül? No, ilyet még nem hallottam. Nekem tavasszal volt utoljára részem az "élményben" és van valami új szer, amit kíméletesnek mondtak (ha-ha!!!), cserébe nem is tisztít ki normálisan. Én most kezdtelek olvasni, de jó, hogy így tudod felfogni. Mármint, ha ez nem csak a fekete humor...

Dr.PhD Kvasztics 2014.08.28. 12:53:02

Na végre! Ezt a döntést vártam már mióta!
Mostantól így állj hozzá a dolgokhoz! Ahogy mifelénk mondjuk: le van szarva még a szar is! :D (Oszt jónapot!)

Altezza 2014.08.28. 21:03:41

@Kyria:
Elvileg csak a lenti szakaszt tervezték megnézni (8 cm-re a kijárattól), mert ott műtöttek, és elmondásuk szerint ez menni szokott előkészület nélkül is.
Tévedni emberi dolog.

A humorom meg ilyen. A színét nem tudom. :-)

Altezza 2014.08.28. 21:06:20

@Dr.PhD Kvasztics:
Sajnos ez nem mindig elhatározás kérdése, de tény, hogy a fentiek ellenére valahogy mégis feldobódtam. Remélem, a leletek is alátámasztják majd ezt a hangulatot.

murray 2014.08.29. 13:33:10

Legjobbakat Misi, sztem Te már rég "jó úton" jársz mert Te már túl vagy a nehezén. mindannyiunkban benne van az "alien" és rosszabb ha nem is tudunk róla. Jobbulást!
süti beállítások módosítása