Vissza a szürke hétköznapokhoz!

Zsákomban a rákom. Napló a népszerű betegségről, saját szemüvegen át nézve.

Hivatalos Facebook oldal

15 perc hírnév - Médiatár

 

Házipatika interjú: klikk

 

Utolsó kommentek

  • Altezza: @ymel: Köszi, a létszámot tekintve asszem megvagyok. Épp tegnap írtam új eseményekről az oldal facebook lapján. (2021.10.16. 16:02) Szervusztok, pajtikák
  • ymel: Na mi ujsag? Jol vagy a vizsgalatok utan? Kicsit kerestem Kemeny Henrikrol anyagot, es feldobta a blogod. Remelem, elsz es virulsz. (2021.10.14. 17:46) Szervusztok, pajtikák
  • Le a spammerekkel: Az a hajráfradi nálam kiverte a biztosítékot. :D Bocs, fogalmam sincs, miről van szó, mobilos nézetben meg semmi más nem látszik, csak a poszt... (2018.09.30. 16:40) Nekrológ
  • Memento Mori: @Altezza: Hurrá! ;-) (2018.04.22. 19:54) Ránc
  • Altezza: @murray: Sorry, hogy nem valami tréfásabb bejegyzéssel kellett szembesülnöd. :-D Ha ez vigasztal, akkor (kipp-kopp), asszem letudtam a posztban szereplő depressziós, pánikrohamos dolgot. ;-) (2018.04.07. 19:58) Ránc
  • Utolsó 20

Facebook Activity Feed

Facebook Activity Feed

Bejegyzések

Kontroll nélkül

2015.01.30. 17:54 :: Altezza

Az utolsó negyedéves kontroll tavaly szeptember végén történt, így bőven esedékes volt, hogy ismét a mikroszkópok elé/alá vessem magam. Ennek szellemében vettem részt múlt csütörtökön egy remek vérvételen, az eredmény pedig mára volt időzítve.

Tudatuknál lévő olvasóim kitalálhatták a címből, hogy ez a bizonyos eredmény nem lett meg. Természetesen nem arról van szó, hogy a vérem önálló éltere kelt és fiolástól együtt megszökött a laborból, hogy felcsapjon horror film színésznek, csupán nem jutottam el a mára megbeszélt onkológus randevúra. És mindennek olyan oka van, amelyről szinte biztos, hogy nem számoltam még be ezen oldalakon: náthás lettem! Igen, én! A napló indulásának hajnalán írtam róla, hogy annyiban meglepett a rák, hogy alapvetően náthás se szoktam lenni, nem, hogy más bajom legyen. Ezt pedig úgy kell érteni, hogy évente kb. egyszer szoktam tüsszenteni és/vagy orrot fújni, ami mindennemű külső ráhatás nélkül magától el szokott múlni. Nem mondom, volt már olyan, hogy egy ilyen nátha akár 3-4 napig is szórakoztatott, de olyankor némi C vitamin segített véget vetni a dolognak. A mostani esetet nagyrészt magamnak köszönhetem. Egyrészt a szokásos teremfocik után, kiizzadva, talán jobban fel kellene öltöznöm, már csak az éppen zajló tél miatt is, másrészt a lányom otthon töltötte a hetet, merthogy náthás lett, némi lázzal, és túlaggódós szülőként úgy gondoljuk, hogy hétévesen még nem hagyjuk itthon egyedül, így rotációs rendszerben vigyáztunk rá. A rotáció pedig tegnap ért el hozzám, ami olyan jól sikerült, hogy délutánra 38 Celsiusra emelkedett a bennem szunnyadó vulkáni láva. Mondanom sem kell, idejét se nagyon tudom, hogy mikor láttam ilyen számot lázmérőn, ami hozzám tartozott. Olyan jól viseltem a dolgot, hogy a felvigyázás sorrendje megfordult és délután a lányom lett az őr én pedig az őrzött. Annyi vitalitás volt bennem, mint Tutanhamon múmiájában. Az éjszakám is remek volt, mert a lázam ugyan lement (önerőből), de képtelen voltam rendesen aludni. Egy átlagos éjszaka során is folyamatosan forgolódom, de ezt most olyan sebességgel tettem, hogy valós igény merült fel egy ágy-traffipaxra. 

fever.png

Aztán eljött a reggel, én pedig egyrészt tájékoztattam a kollégáimat, hogy ma nélkülem kell helytállniuk (nyilvánvaló, hogy ha nem szólok, akkor fel sem tűnik, hogy nem vagyok ott), másrészt pedig telefonon lemondtam a mai onkológiai látogatásomat. És ezzel el is érkeztünk a második, talán a náthámnál is nagyobb meglepetéshez: ellentétben az eddigi gyakorlattal, most nem kérdeztem meg napokkal előre, hogy mi lett a vérvétel eredménye. Hogy ennek mi az oka, azt magam sem tudom. Valahogy most nem idegeskedtem magam össze és vissza. Érdekel(t), hogy mi lehet a papíron, de mégis kibírtam, hogy ezzel zaklassam az illetékest.

Természetesen a ma reggeli rövid, telefonos beszélgetésünkkor kértem a doktornőt, hogy nézze meg, de éppen nem volt gépnél, azóta meg nem jelentkezett. Valószínűleg én voltam az egyetlen, akit ki tudott húzni a mai kuncsaftok közül és minthogy a C Vitamin vagy mondjuk a Cián továbbra sem gyógyítja a rákot, a többiek lekötötték a napját. Így aztán gondolom, jövő péntekig, mikorra is áttettük a találkánkat, nem is fogom megtudni, hogy milyen lett az aktuális bizonyítványom.

Minthogy a náthám alábbhagyni látszik, jobb lesz vigyázniuk, mert jelen állás szerint jövő péntekig olyan leszek, mint egy elszabadult hajóágyú: kontroll nélkül jövök-megyek.

3 komment

Címkék: vicc rák egészség nátha otthon láz vastagbélrák végbélrák Egészségügy

A bejegyzés trackback címe:

https://altezza.blog.hu/api/trackback/id/tr157125063

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Memento Mori · http://utel.blog.hu 2015.02.26. 17:30:59

"jövő péntekig olyan leszek, mint egy elszabadult hajóágyú: kontroll nélkül jövök-megyek" - szédületes a humorod :D

"ellentétben az eddigi gyakorlattal, most nem kérdeztem meg napokkal előre, hogy mi lett a vérvétel eredménye. Hogy ennek mi az oka, azt magam sem tudom" - örömmel olvasom! :) erre a fordulatra vártam. lassan 'kinövöd' ezt a betegség körüli állandó pörgést. telítődik vele az ember, egyszerűen nem fér már bele több ebből...

Altezza 2015.02.28. 10:56:34

@Memento Mori:
Remélem, hogy így lesz. ;-)

Memento Mori · http://utel.blog.hu 2015.03.02. 21:40:39

@Altezza: évekkel ezelőtt az egyik kontroll vérvétel után az derült ki, hogy nincs a vizsgálathoz 'anyag' - úgyhogy hiába várnám, nem lesz eredmény. mindez szakorvos beutalójával, regionális szakintézmény laborjában. már azt is felvetettem, hogy megveszem azt a teszt-anyagot magam. kiderült, hogy a gyógyszercég 100db-os kiszerelésben forgalmazza. annyira kiakadtam az eseten, hogy azt mondtam 'le vagytok ti szarva'; és többet nem érdekelt a vérvétel, meg a kontroll :)

és egy hülye vicc a végére, cserébe a hajóágyúért.
- nálatok mikor van az ebéd?
- fél egykor.
- igen? és miért akkor?
- anyám azt mondta, hogy fél egyre jöjjek, mert egyre hülyébb leszek... :D
süti beállítások módosítása