Vissza a szürke hétköznapokhoz!

Zsákomban a rákom. Napló a népszerű betegségről, saját szemüvegen át nézve.

Hivatalos Facebook oldal

15 perc hírnév - Médiatár

 

Házipatika interjú: klikk

 

Utolsó kommentek

  • Altezza: @ymel: Köszi, a létszámot tekintve asszem megvagyok. Épp tegnap írtam új eseményekről az oldal facebook lapján. (2021.10.16. 16:02) Szervusztok, pajtikák
  • ymel: Na mi ujsag? Jol vagy a vizsgalatok utan? Kicsit kerestem Kemeny Henrikrol anyagot, es feldobta a blogod. Remelem, elsz es virulsz. (2021.10.14. 17:46) Szervusztok, pajtikák
  • Le a spammerekkel: Az a hajráfradi nálam kiverte a biztosítékot. :D Bocs, fogalmam sincs, miről van szó, mobilos nézetben meg semmi más nem látszik, csak a poszt... (2018.09.30. 16:40) Nekrológ
  • Memento Mori: @Altezza: Hurrá! ;-) (2018.04.22. 19:54) Ránc
  • Altezza: @murray: Sorry, hogy nem valami tréfásabb bejegyzéssel kellett szembesülnöd. :-D Ha ez vigasztal, akkor (kipp-kopp), asszem letudtam a posztban szereplő depressziós, pánikrohamos dolgot. ;-) (2018.04.07. 19:58) Ránc
  • Utolsó 20

Facebook Activity Feed

Facebook Activity Feed

Bejegyzések

Törtszám

2015.05.04. 22:33 :: Altezza

Legutóbbi bejegyzésemben említettem, hogy némi reménysugár mutatkozik a napló nyomtatott változatára. Nos, ez ügyben sajnos nincs fejlemény. Ellenben ismét van egy törött bordám.

De lehet, hogy több is. Akárcsak két évvel ezelőtt, most is egy teremfocis ütközés után hallattam reccsenő hangot, pontosan egy héttel ezelőtt. A bordám azonban még most is olyan élményt nyújt, mintha tegnap adtam volna életet Évának. Napközben még elvagyok vele, ellenben az alvás eléggé problémás lett, mivel a fájós rész miatt nem tudom előadni a szokásos napnyugtától-pirkadatig tartó forgolódásomat, az egy pozícióban való alvást pedig nem nekem találták ki. Amennyiben hinni lehet a szakirodalomnak és az emlékeimnek, akkor még úgy egy hétig biztosan nem várható radikális javulás.

h-photoshop.JPG
"A röntgenképen egy törött borda látszott. Kijavítottuk Photoshoppal."

A diagnózis amúgy saját, minthogy orvosnál nem voltam. Egyrészt a bordatörésre nem nagyon van ragtapasz, krém, esetleg kúp, másrészt annyi röntgensugarat nyeltem az elmúlt három év vizsgálatainak és kontrolljainak következtében, hogy az orvostudomány komolyan fontolóra vette, hogy Röntgen helyett Misi lesz a sugár neve. Két évvel ezelőtt egy nagyon hasonló ütközés után két törött borda látszott az éppen aktuális PET-CT felvételen, és akkor úgy 30 kilóval kevesebb csapódott belém. Szóval aligha hiszem, hogy most kedvezőbb lenne a diagnózis.

Törés nem csak a csontjaimban keletkezett, de a könyvkiadás lendülete is megtörni látszik. Amint azt írtam, kiadó lenne, tőke azonban nem nagyon. Céggel rendelkező ismerősöknél próbálkoztam, de siker nem nagyon ért. Még egy reménysugaram van, ha onnan is lepattanok, akkor várhatóan pontosan annyi könyvem jelenik meg idén is, amennyi az eddigi pályafutásom alatt: nulla. Nagy törést tehát nem fog okozni a sorban. Nem mondom, biztosan jobban és több helyen is kilincselhettem volna, de úgy tűnik az nem az én műfajom.

Jelen állás szerint, a következő hetekben nem nagyon zavarja majd semmi a bordá(i)m regenerálódását. Még a következő negyedéves kontrollra is csak a jövő hónapban kell mennem, addigra meg az én ebcsontom is be tud forrni. Már ha közben nem töröm el újra. Mert ha könyv nem is lesz, néhány gólnak azért tudnék örülni.

 

4 komment

Címkék: énblog élet vicc humor foci alvás rák egészség vastagbélrák sugárzás könyvkiadás végbélrák Egészségügy PET CT

A bejegyzés trackback címe:

https://altezza.blog.hu/api/trackback/id/tr247430738

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Altezza 2015.05.05. 06:55:14

@ukka: Szia,
Köszi, ezt már én is néztem. A cikkben szereplő két oldal már meg is szűnt. És másikat se találtam itthon.

ukka 2015.05.05. 15:56:34

Hja. Gondolom a külföldi oldalakon meg kitsemérdekel humoros magyar nyelvű iromány :)

Altezza 2015.05.07. 19:45:30

@ukka:
Na, lehet, hogy mégis ez lesz az irány. ;-)
süti beállítások módosítása