Vissza a szürke hétköznapokhoz!

Zsákomban a rákom. Napló a népszerű betegségről, saját szemüvegen át nézve.

Hivatalos Facebook oldal

15 perc hírnév - Médiatár

 

Házipatika interjú: klikk

 

Utolsó kommentek

  • Altezza: @ymel: Köszi, a létszámot tekintve asszem megvagyok. Épp tegnap írtam új eseményekről az oldal facebook lapján. (2021.10.16. 16:02) Szervusztok, pajtikák
  • ymel: Na mi ujsag? Jol vagy a vizsgalatok utan? Kicsit kerestem Kemeny Henrikrol anyagot, es feldobta a blogod. Remelem, elsz es virulsz. (2021.10.14. 17:46) Szervusztok, pajtikák
  • Le a spammerekkel: Az a hajráfradi nálam kiverte a biztosítékot. :D Bocs, fogalmam sincs, miről van szó, mobilos nézetben meg semmi más nem látszik, csak a poszt... (2018.09.30. 16:40) Nekrológ
  • Memento Mori: @Altezza: Hurrá! ;-) (2018.04.22. 19:54) Ránc
  • Altezza: @murray: Sorry, hogy nem valami tréfásabb bejegyzéssel kellett szembesülnöd. :-D Ha ez vigasztal, akkor (kipp-kopp), asszem letudtam a posztban szereplő depressziós, pánikrohamos dolgot. ;-) (2018.04.07. 19:58) Ránc
  • Utolsó 20

Facebook Activity Feed

Facebook Activity Feed

Bejegyzések

A könyv

2015.05.11. 13:30 :: Altezza

Idestova három és fél évvel ezelőtt kezdődött a rákos kalandom, melyről igyekeztem részletesen beszámolni. Az azóta eltelt időben volt móka és kacagás, kemó és sugár, küzdelem a sztómazsák ragasztójával és persze folyamatos pánik.

indiegogo.jpg

Mindez annyi karakterben leírva, hogy egy könyv is kijönne belőle. És most ki is jöhet! A Minerva kiadó volt olyan kedves, hogy elvállalta a napló könyvformátumú kiadását, azonban a projekt megvalósulásához némi tőkére is szükség lenne. Az első 1000 példány kiadása körülbelül 7-800.000 forintos összeget kíván, melyhez a mai napon még 600.000 forint szükséges. Ennek előteremtésére indítottam egy közösségi finanszírozási kampányt az Indiegogo oldalon.

Szeretném kihangsúlyozni, hogy amennyiben összejön a könyv, akkor az abból befolyó szerzői profit teljes egészben a hazai egészségügybe kerül, minthogy erre a célra ajánlom azt fel (részletek a kampány leírásában). Ugyanez vár az összegyűlt pénzre akkor is, ha az nem lesz elég a könyvkiadáshoz. Azaz tulajdonképpen így vagy úgy, de az általatok felajánlott összeg jótékony célra kerül felhasználásra.

Akármi is lesz a kampány és így a könyv sorsa, nagyon hálás vagyok nektek azért, hogy követitek a naplómat és így a sorsomat! Ki tudja, könyv formájában talán máshoz is eljut ez a történet, és amellett, hogy jót mulat majd a megpróbáltatásaim "férfias" elviselésén, még valami hasznos információt is talál benne.

Köszönöm az eddigi kitartásotokat!

Misi


Link a kampányhoz: KLIKK

A kampány leírása:

Rövid összefoglaló

A könyv ötlete nem saját. A naplóm olvasói javasolták, és meglepetésemre a Minerva Kiadó elvállalta annak megjelentetését. A rossz hír az, hogy ehhez némi tőke is kell. 

 

Miről is szól ez a napló?

 

Ritkán örül az ember egy rákról szóló diagnózisnak, így 37 évesen én sem csapkodtam a térdem a vastagbélrákról szóló lelettel a kezemben. De mikor erről írtam, mások egészen jól mulattak. És nem (csak) a káröröm miatt. Jött a felkészülés, a kemoterápia, sugárkezelés és persze a szike sem maradt szárazon. Én pedig leírtam mindent. Majd azon kaptam magam, hogy egész sokan kezdték követni a történetem, izgulni és persze nevetni a nyámnyila mivoltomon, vagy éppen a groteszk helyzeteken, És persze jöttek a kérdések is: mik voltak az első tünetek? Hogyan vettem észre? Mit szedtem és mit nem? Mire számítson az, aki éppen csak kézbe vette a rákról szóló diagnózist?

A kiadásra váró könyv erre a naplóra épül és azoknak szól, akik saját maguk vagy éppen egy rokonuk, ismerősük miatt hasonló helyzetbe kerültek és próbálnak némi első kézből származó információhoz jutni. És nem bánják, ha közben esetleg nevetni is tudnak.

    Mi kell ehhez és miért jó ez neked?

    • Meglepő módon pénz kell hozzá. 1000 példány kiadásához körülbelül 7-800.000 forint.  Ebből még 600.000 forint hiányzik.
    • És miért is jó ez annak, aki támogatja ezt? Nos, például hozzájárulhat a hazai egészségügy felvirágoztatásához, ugyanis úgy döntöttem, hogy a könyveladásból befolyó teljes profitot annak a két kórháznak ajánlom fel, ahol engem is szervizeltek. (Margit Kórház, SOTE Kútvölgyi Tömb)
    • Segíthetsz még több embert ráébreszteni arra, hogy a rák nem feltétlen jelent kizárólag rosszat.

     

    Kockázat

    Mi lesz, ha nem sikerül kiadni a könyvet?
    • Nagy valószínűséggel semmi. A bolygó eddig is jól elforgott a saját tengelye körül, talán könyv nélkül is így lesz. És még az adókat sem kell emelni a könyv hiánya miatt!
    • Mi lesz az összegyűjtött pénzzel, ha nem lesz könyv? Természetesen a teljes összeg az említett két kórházhoz kerül.

    Miként segíthetsz még?

    • Ajánld figyelmébe barátaidnak, ismerőseidnek ezt a kampányt.
    • Ne feledd az Indiegogo saját megosztási eszközeit.
    • Nem ezen múlik, de akár drukkolhatsz is.

    Ugye milyen szép is az élet? Tedd még szebbé ezzel a könyvvel!

    2 komment

    Címkék: énblog könyv vicc rák egészség vastagbélrák Egészségügy

    A bejegyzés trackback címe:

    https://altezza.blog.hu/api/trackback/id/tr547449890

    Kommentek:

    A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

    Bambi6791 2015.05.28. 11:37:43

    Helló!

    Miután elolvastam ezt a blogot, olyan érzésem volt milyen kár, hogy mások nem ennyire bátrak, hogy így felvállalják a betegségüket minden pozitív és negatív részével együtt. Olvasás közben volt olyan, hogy sírtam és olyan is, hogy nagyokat nevettem. Nagy bátorság kell ahhoz, hogy egy ilyen betegséggel így nézzen valaki szembe és le is győzze! Le a kalappal! Sajnálom, hogy nem vagyok olyan tehetős, hogy jelentősebben segítsek a könyved kiadásában, mert őszintén mondom, hogy ez a könyv kell az embereknek!!!
    Ahogy olvastam többen is pozitív véleménnyel vannak a blogról, így nagyon remélem, hogy hamarosan könyv formájában is elolvashatom. Jó érzés, hogy vannak még olyan emberek, akik segítenek másokon önzetlenül, mert ezzel a bloggal biztos vagyok abban, hogy több embert átsegítettél nehéz pillanatokon. Remélem, hogy sokan fognak támogatni, hiszen sok kicsi sokra megy!!! :-) Bízom benne, hogy vannak még jó emberek! Köszönöm, hogy elolvashattam a blogodat.
    Bambi

    Altezza 2015.05.28. 12:22:03

    @Bambi6791:
    Szia!

    Először is köszönöm, hogy időt szántál az olvasásra! Remélem, semmi hasznostól nem vettem el perceket, órákat.
    Nem tudom, hogy melyik résznél sírtál, de ha megmondod, akkor átírom, mert jobban örülök, ha inkább nevetnek az emberek. :-)

    Ami a könyvet illeti, reményeim szerint össze fog jönni, bár még hiányzik hozzá egy kis pénz, illetve némi egyeztetés a kiadóval.
    Minden támogatásnak örülök, legyen az pénzbeli, vagy erkölcsi. A lényeg a szándék.

    Üdv.,
    Misi
    süti beállítások módosítása